Back to Top

Retur och utbyte

Vi kontrollerar varorna före leverans och ger spårningsnummer för alla levererade produkter. I vår butik är din tillfredsställelse vår högsta prioritet för det långsiktiga affärsförhållandet mellan oss. Vi erbjuder en returpolitik för kunder som inte är nöjda med sina produkter. Det finns några riktlinjer som måste följas för att göra avkastningen / utbytet smidigt.


1, för att återvända, kan du maila oss för returadressen, samt ett returtillstånd. Och läs sedan följande policy först:


A. Skicka oss ett mail för återbetalning eller utbyte inom 3 dagar efter ankomst, är en anledning till en retur och samtidigt ett foto för vår referens.


B. Efter att ha fått paketet, var noga med att undersöka din produkt. Om du får dålig produktkvalitet, ta bilder av produkten och skicka tillbaka den till oss inom 14 dagar efter mottagandet.


C. De inköpta produkterna kommer inte att repareras, ersättas eller returneras gratis om kvalitetsproblemen orsakas av mänskliga faktorer eller undvikande skador.


2, Om du vill returnera den beställda produkten, vänligen ange en anteckning med följande information:


1) ordernummer


2) Produktkod / Namn på produkten


3) Detaljer om orsaken till din utbyte


4) Återbetalning eller utbyte som lösning


Återbetalning kommer endast att krediteras på det ursprungliga sättet för betalning. En administrativ avgift på 5% kommer att dras av från bidraget. Ersättningen skickas först efter det att det returnerade objektet har mottagits. När vi har fått ditt paket kommer vi att kontakta dig.