Back to Top

Vanliga frågor

1, Hur kan jag beställa?


Först kan du skapa ett online-konto.


För det andra, dina beställningar på kontot.


För det tredje, sökningen av produkter, om du vill lägga till produkter och klicka på "lägg till i kundvagnen". Då kan du ta nästa steg.


Slutligen kan du välja en betalningsmetod för produkterna i din bil och vänta sedan på dig i kammaren.


2, Vi accepterar vad betalningsmetoden?


Vi accepterar alla kreditkort, paypal, West Money gram och banköverföring.


3, hur lång tid tar transporten


I allmänhet kan du inom några veckor efter mottagandet av varorna.


4, Hur ska jag följa mina beställningar?


Vi kommer att spåra ett e-postmeddelande till ditt nummer och följa länken till ditt e-postmeddelande. i lämpliga områden till denna information, och klicka sedan på din "spår" -knapp.


5, Om jag vill Avskaffa mina order, vad måste jag göra?

Vänligen kontakta oss klockan 12, om vi har skickat varorna, kommer inte att accepteras avskaffas.


6, Vad ska jag göra om jag får varorna ifråga?


Om det finns problem med din beställning, vänligen kontakta oss direkt. Berätta för dina beställningar och vi kommer att ge dig instruktioner.


7, om varorna går förlorade eller stulna, vad ska jag göra?


Under dessa omständigheter är det inte mogelijk.Maar om förlorade eller skadade varor, kommer vi att skicka dig en compensatie.Maar som posttjänster, varorna skickas till fel adress, eller så kan du ändra din adress, utan förvarning, har vi ingen möjlighet att hjälpa dig.


8, Har du några grossistprodukter?


Om du vill ha våra grossistprodukter, vänligen kontakta oss när som helst